Jak funguje Reas Premium a proč se vyplatí?

Realitní trh v současné době postrádá transparentnost, spolehlivost a jeho procesy jsou neefektivní. Klienti jsou nespokojení a prodej nemovitosti je zdlouhavý, ubíjející i drahý. Ne lépe je na tom pověst realitních makléřů, ke kterým zákazníci důvěru nechovají. „Hlavní problém makléřů je uživit se. Česko jich eviduje 15 tisíc, přitom nemovitostí se prodá jen 50 tisíc ročně,“ vysvětluje Hynek Husník, zakladatel firmy Reas a duchovní otec programu Reas Premium. Průměrně vychází na každého makléře 3 prodané nemovitosti ročně, což na živobytí nestačí. „Práci makléře v současné době tvoří ze 70 % získávání klientů, kteří pro ně znamenají výdělek. Zbývajících 30 % patří poskytování služeb klientům, což není mnoho,“ dodává. Přitom nekvalitní nebo netransparentní služby jsou to, co mizernou pověst realitních makléřů způsobuje. Ti se tak mohou dostat do začarovaného kruhu. Řešení nabízí Reas Premium. Makléřům poskytuje jistotu výdělku, efektivní propagaci, prostor pro vzdělání i možnost podílet se na digitální revoluci.

Jistota výdělku na míru každému

Princip programu Reas Premium spočívá v poskytnutí jistoty výdělku makléři, který tak může věnovat více času zkvalitňování služeb svých klientů. „Chodí za námi klienti, kteří mnohdy mají potíže prodat svou nemovitost, protože oslovili špatného makléře. V tento moment jim doporučíme makléře Reas Premium, který je zkušený profesionál a se kterým prodají snadno,“ uvádí Michal Makoš, zakladatel a CEO Reasu. „Naši klienti v nás mají důvěru a my jim na oplátku poskytujeme jistotu hladké realitní transakce. Premium makléřům pak dodáváme kontakty na seriózní zájemce o prodej nemovitosti, takže mají motivaci zlepšovat své služby,“ podotýká. Makléř v programu Reas Premium tak získá předem domluvený počet kontaktů na zájemce o prodej nemovitosti a odpadá mu starost o nábor nových. V průměru si makléř díky Reas Premium vydělává o 1 milion korun ročně navíc.

Propagace, online marketing a motivace k rozvoji

Tím ovšem služby programu Reas Premium nekončí. „Makléřům Reas Premium poskytujeme komplexní propagaci v online prostředí. Právě tu totiž často makléři podceňují, přitom bývá jedna z nejefektivnějších,“ komentuje Petr Šulc, projekt manažer Reas Premium. „Pracujeme s týmem špičkových on-line marketérů, kteří dokáží nastavit reklamu tak, aby se dostala přesně k cílové skupině,“ doplňuje. Kromě on-line reklamy pak makléřům Reas Premium poskytne možnost konzultace, resp. úpravy svého profilu profesionály z oblasti content marketingu i vizuální prezentace. „Premium makléře také často oslovujeme pro spolupráci v rámci obsahové strategie. Své jméno tak mohou vidět ve článcích na blogu webových stránek, které denně navštíví desítky tisíc lidí, nebo ve článcích na serverech jako jsou novinky.cz, super.cz či prozeny.cz. V rámci programu má Premium makléř možnost vybudovat si slušné renomé,“ doplňuje Hynek Husník. „Jeho jméno či značka bude mít daleko větší dosah, navíc jej potenciální zákazníci budou vídat v prostředí, kterému věří,“ uzavírá.

Premium makléři se stanou jen ti nejlepší

V dnešní době neexistuje standardizovaný soubor požadavků na kvalifikovanost realitních makléřů. Výsledkem je, že může makléře dělat prakticky kdokoliv a realitním kancelářím záleží víc na počtu klientů, které makléři přivedou, než na kvalifikaci a kvalitě makléřů. „Klientům doporučíme jen ověřené, spolehlivé a kvalifikované makléře. Proto se Premium makléřem nestane kdokoliv, ale naopak jen ti nejlepší. Chceme si být jistí, že za makléře Reas Premium můžeme dát ruku do ohně,“ komentuje Tomáš Wiesner, Talent Hunter Reas Premium. Zařazení do programu předchází osobní pohovor, ověření si referencí a informací a jeho prověrka. „Nejdříve se potřebujeme ujistit, že s makléřem sdílíme společnou filosofii. Pak se postaráme o to, aby měl dostatečný prostor pro poskytování kvalitních služeb a také možnost se vzdělávat,“ shrnuje Wiesner. Před samotným zahájením spolupráce projde čerstvý Premium makléř také trainee programem a v průběhu spolupráce jsou mu k dispozici profesionálové připraveni kdykoliv poradit. „Děláme vše pro to, aby měli makléři Reas Premium 100 % informací, které potřebují ke své práci. Často se na nás také obracejí s prosbou o radu. Zároveň pracujeme na vzdělávacím programu, který budou moci Premium makléři využívat k osobnímu rozvoji,“ objasňuje systém vzdělávání makléřů Barbora Peprna, Customer Success Manager Reas Premium.

Digitální budoucnost realitního trhu

Zkvalitňování služeb makléřů však není jediným cílem programu. „Chceme zlepšit pověst realitních makléřů a celkově zefektivnit fungování realitního trhu tak, aby celá realitní transakce byla rychlá, efektivní a bez zbytečných problémů. Pro klienta i pro makléře,“ shodují se zakladatelé Michal Makoš a Hynek Husník. Způsob, jak k tomu dojít vidí v digitalizaci realitního sektoru. „Internet mění způsob chování zákazníků. Je načase, aby to pochopil i realitní trh. Proto vyvíjíme platformu, která takovou změnu umožní a rádi přivítáme každého, kdo se na takové změně chce podílet.“  

Tým Reas Premium 

Jdete do toho s námi?

Nejnovější články ve vašem emailu

Přihlašte se k odběru novinek a vždy jakmile vyjde nový článek vám ho pošleme do emailu.

Mohlo by vás zajímat

Stručný návod, jak udělat perfektní první dojem

Stručný návod, jak udělat perfektní první dojem

Zapůsobte na klienta na první dobrou. Přečtěte si stručný návod, jak se ukázat v tom nejlepším světle.

Deset otázek, které byste měli hned zkraje položit každému klientovi

Deset otázek, které byste měli hned zkraje položit každému klientovi

Přesvědčte klienta o tom, že jste pro spolupráci ti praví, tím, že mu budete klást ty správné otázky.

Jak a proč zůstat v kontaktu s bývalými klienty?

Jak a proč zůstat v kontaktu s bývalými klienty?

Prodali jste byt a provizi máte v kapse. Co dál? Rozloučit se s klientem a jít si svou cestou je sice nejjednodušší, ale ne nejvhodnější řešení. Když s ním zůstanete v pravidelném kontaktu, v budoucnu se vám to může mnohonásobně vrátit.