7 otázek pro Martina Štrojsu

Jaké 3 znalosti nebo dovednosti využíváte ke své práci každý den?

Komunikaci, ať už s klienty, kolegy či dodavateli, plánování pracovního a volného času a delegování úkolů v rámci svého realitního týmu.

Jakou radu byste dal začínajícímu makléři?

Úvod je vždy tou největší prověrkou, zda na tuto práci člověk má či nemá. Začínající makléř by měl nejprve obeznámit své nejbližší okolí o změně profese (rodina, přátelé, bývalí spolužáci, kolegové atd.) a projít co nejdříve základním vzdělávacím procesem. Důležitým článkem každé kanceláře by měl být mentor, který nováčka v prvních krocích vede a se kterým má možnost nováček vše konzultovat. Další možností je využít schopnosti a znalosti kolegů z kanceláře. Požádejte svého zkušeného kolegu, zda se s ním můžete zúčastnit náběrové schůzky, prohlídky nemovitosti či jejího předání.

Jakým způsobem pracujete na sebezdokonalování a zkvalitňování svých služeb?

Realitní obor je velmi často zasažen různými legislativními změnami, které je nutno sledovat a přizpůsobovat se jim. Z tohoto důvodu se účastním interních školení v rámci R/X Akademie, externích kurzů, jezdím s kolegy pravidelně na výjezdní setkání do zahraničí, ať už v rámci Evropy, či například do USA. Dle mého je důležité sledovat nejnovější trendy, které v západních zemích již fungují, a k nám se dostávají až s časovým odstupem. Jedním z příkladů zkvalitnění služeb je, že jsem do mého týmu letos pořídil přístroj Matterport pro skenování nemovitostí a tvorbu virtuálních 3D prohlídek. Poptávající si tak mohou nemovitostmi projít ze svého domova a rozhodnout se, zda je pro ně daná nabídka to pravé, či nikoliv.

Jaké marketingové nástroje využíváte ke své práci?

Vsázím na komplexnost – online (vlastní web, fb, instagram, youtube, PPC kampaně,…) i offline marketing (billboardy, zasmluvněné plachty ve své expertní oblasti, personalizované letáky, nikoliv koupím byt v této lokalitě J). Dle mého se marketing makléře velmi prolíná s marketingem a přípravou nemovitostí. Zvolíte si raději makléře, který je schopen nafotit nemovitost na mobilní telefon nebo toho, který vaši nemovitost prezentuje pomocí videoprohlídky s dronem, profesionálních fotografií či virtuální prohlídky?

Co považujete za svůj největší profesní úspěch?

Jsem velmi soutěživý typ, a proto rád překonávám své hranice. Jako jednotlivec jsem ovšem narazil na své limity. Za svůj největší úspěch považuji to, že se mi podařilo obklopit lidmi, kteří jsou v některých oblastech lepší než já, každý z nás dělá to, co ho opravdu baví a jde mu nejlépe a díky tomu jsme jako tým schopni poskytovat realitní služby, jaké si klienti přejí.

Kdo je vaší inspirací a proč? 

Pro mou realitní praxi je hlavní inspirací můj otec, který v roce 2006 otevřel naši první realitní kancelář v Ústí nad Labem. Přestože v minulosti podnikal v úplně jiném oboru, vrhnul se do tohoto typu podnikání po hlavě a výsledky mluví za vše.

Co pro vás znamená práce realitního makléře?

Svobodu.

Nejnovější články ve vašem emailu

Přihlašte se k odběru novinek a vždy jakmile vyjde nový článek vám ho pošleme do emailu.

Mohlo by vás zajímat

7 otázek pro Františka Truhláře

7 otázek pro Františka Truhláře

Jeden týden, stejné otázky, jiný makléř. Tento týden zodpovídá naše dotazy František Truhlář z RE/MAX Atrium.

7 otázek pro Dalibora Stříbného

7 otázek pro Dalibora Stříbného

Jeden týden, stejné otázky, jiný makléř. Tento týden zodpovídá naše dotazy Dalibor Stříbný z EXPLICIT REALITY.