Umíte správně číst řeč těla?

Umíte správně číst řeč těla?

Kdo by nechtěl umět číst v lidech jako v knize.

Stručný návod, jak udělat perfektní první dojem

Stručný návod, jak udělat perfektní první dojem

Zapůsobte na klienta na první dobrou. Přečtěte si stručný návod, jak se ukázat v tom nejlepším světle.

Zaměřeno na nonverbální komunikaci: jak zjistit, co si váš klient doopravdy myslí?

Zaměřeno na nonverbální komunikaci: jak zjistit, co si váš klient doopravdy myslí?

Výraz tváře, gesto nebo postoj, který zaujme váš klient, může prozradit, co si klient doopravdy myslí. Základní projevy nonverbální komunikace máme totiž všichni společné. Udělejte si jasno v tom, co znamenají.

6 strategií, které zvýší vaše vyjednávací schopnosti

6 strategií, které zvýší vaše vyjednávací schopnosti

Jak přesvědčit klienta, aby na vaši nabídku kývl? Využijte jednu či více z léty ověřených strategií, díky kterým z vás bude mistr každého vyjednávání.

Jak zaujmout při telefonním hovoru?

Jak zaujmout při telefonním hovoru?

Udělejte perfektní první dojem ještě před tím, než se s klientem potkáte.

Deset otázek, které byste měli hned zkraje položit každému klientovi

Deset otázek, které byste měli hned zkraje položit každému klientovi

Přesvědčte klienta o tom, že jste pro spolupráci ti praví, tím, že mu budete klást ty správné otázky.

Martin Štrojsa

spolumajitel kanceláře
a certifikovaný realitní makléř ISO

T   739 486 464
E   martin.strojsa@re-max.cz
W  www.martinstrojsa.cz
FB fb.com/strojsareality

7 otázek pro Martina Štrojsu

Jeden týden, stejné otázky, jiný makléř. Tento týden zodpovídá naše dotazy Martin Štrojsa z RE/MAX G8 Reality.

Jak a proč zůstat v kontaktu s bývalými klienty?

Jak a proč zůstat v kontaktu s bývalými klienty?

Prodali jste byt a provizi máte v kapse. Co dál? Rozloučit se s klientem a jít si svou cestou je sice nejjednodušší, ale ne nejvhodnější řešení. Když s ním zůstanete v pravidelném kontaktu, v budoucnu se vám to může mnohonásobně vrátit.

3 stavební kameny úspěšného využití psychologie při prezentaci nemovitosti: emoce, příběh a první dojem

3 stavební kameny úspěšného využití psychologie při prezentaci nemovitosti: emoce, příběh a první dojem

Realitní makléř by měl být tak trochu i psycholog. Rozumět tomu, jak klient přemýšlí a vnímá, k jeho profesi zkrátka patří. A jeho využitím v praxi získáte obrovský náskok před konkurencí.

Umění práce s emocemi. Využijte je ve svůj prospěch

Umění práce s emocemi. Využijte je ve svůj prospěch

Koupě nemovitosti je emocionální záležitost. Porozumění fungování lidských emocí tak znamená pro práci realitního makléře obrovskou výhodu. Naučte se v klientovi vzbudit takové emoce, které vám uzavření obchodu významně zjednoduší.

Nejnovější články ve vašem emailu

Přihlaste se k odběru novinek a vždy, jakmile vyjde nový článek, vám ho pošleme do emailu.