Dalibor Stříbný: Hlavně vydržet a pořád se učit

Dalibor Stříbný: Hlavně vydržet a pořád se učit

"Prodej realit pro mě není práce, ale životní styl. Bavím se tím," říká Dalibor Stříbný, jeden z nejúspěšnějších makléřů v našem programu. Zjišťovali jsme, jak pracuje. Necháte se inspirovat? 

Chamtivost, pýcha a závist: Jak využít negativní emoce při prodeji?

Chamtivost, pýcha a závist: Jak využít negativní emoce při prodeji?

Koupě nemovitosti je emocionální záležitost. Když porozumíte fungování lidských emocí, znamená to pro vás obrovskou pracovní výhodu. Naučte se v klientovi vzbudit takové emoce, které vám uzavření obchodu významně zjednoduší.

6 vyjednávacích strategií, které opravdu fungují

6 vyjednávacích strategií, které opravdu fungují

Jak přesvědčit klienta, aby na vaši nabídku kývl? Využijte jednu či více z léty ověřených strategií, díky kterým se z vás stane mistr vyjednávání.

5+1 tip, jak udělat skvělý první dojem

5+1 tip, jak udělat skvělý první dojem

Zapůsobte na klienta na první dobrou. Přečtěte si stručný návod, jak se ukázat v tom nejlepším světle.

Tajemství nejúspěšnějšších makléřů odhalena!

Tajemství nejúspěšnějšších makléřů odhalena!

Ptali jsme se těch nejúspěšnějších makléřů, v čem spočívá tajemství jejich úspěchu.

7 dobrých rad, jak zaujmout klienta už po telefonu

7 dobrých rad, jak zaujmout klienta už po telefonu

Udělejte perfektní první dojem ještě před tím, než se s klientem potkáte.

Umíte správně číst řeč těla?

Umíte správně číst řeč těla?

Kdo by nechtěl umět číst v lidech jako v knize.

Zaměřeno na nonverbální komunikaci: jak zjistit, co si váš klient doopravdy myslí?

Zaměřeno na nonverbální komunikaci: jak zjistit, co si váš klient doopravdy myslí?

Výraz tváře, gesto nebo postoj, který zaujme váš klient, může prozradit, co si klient doopravdy myslí. Základní projevy nonverbální komunikace máme totiž všichni společné. Udělejte si jasno v tom, co znamenají.

Deset otázek, které byste měli hned zkraje položit každému klientovi

Deset otázek, které byste měli hned zkraje položit každému klientovi

Přesvědčte klienta o tom, že jste pro spolupráci ti praví, tím, že mu budete klást ty správné otázky.

Martin Štrojsa

spolumajitel kanceláře
a certifikovaný realitní makléř ISO

T   739 486 464
E   martin.strojsa@re-max.cz
W  www.martinstrojsa.cz
FB fb.com/strojsareality

7 otázek pro Martina Štrojsu

Jeden týden, stejné otázky, jiný makléř. Tento týden zodpovídá naše dotazy Martin Štrojsa z RE/MAX G8 Reality.

Nejnovější články ve vašem emailu

Přihlaste se k odběru novinek a vždy, jakmile vyjde nový článek, vám ho pošleme do emailu.